Zakelijke VoIP telefonie
Het nieuwe werken
Tijdens de Corona pandemie is thuiswerken bij veel bedrijven de standaard geworden. Een gevolg van deze grote verandering in onze manier van (samen)werken is dat veel bedrijven vast bellen anders zijn gaan inrichten met VoIP telefonie. Vaste toestellen worden steeds vaker ingeruild voor headsets en medewerkers zijn bereikbaar op hun computer en bellen via bijvoorbeeld Microsoft Teams met de Teams Phone oplossing. VoIP, ook wel IP telefonie genoemd, maakt jouw onderneming bereikbaar en flexibel.
Met de integratie van bijvoorbeeld online werkplekken, mobiele telefonie en CRM/ERP-systemen is de interne en externe bedrijfscommunicatie helemaal op maat vorm te geven en te beheren.
- Eenvoudige installatie en configuratie
- Standaard uitgerust met gespreksopname, wachtrijen, keuzemenu, en slimme routeringen
- VoIP-telefonie, of internet bellen, kan worden gebruikt op een vast toestel maar ook op je desktop/laptop en smartphone
Hosted VoIP
Met de 365verbonden Hosted VoIP telefooncentrale koppel je eenvoudig en voordelig vaste werkplekken met flexibele werkplekken. Zonder verlies van functionaliteit of een aanzienlijke verhoging van de kosten. Onze Cloud VoIP centrale integreert met Microsoft Teams, Teams Phone, Office 365 en natuurlijk met veel bekende CRM systemen zoals Salesforce, Afas, Freshdesk, Exact en ZOHO. Zakelijke IP telefonie kent daarnaast nog veel meer voordelen voor jouw bedrijf.
Wil je ook een vast tarief voor je complete vaste zakelijke VoIP-telefonie omgeving? Maak dan een online afspraak en profiteer van de voordelen die zakelijke VoIP-telefonie biedt.
- Volledig te integreren met de werkplekpakketten en Microsoft Teams en Teams Phone
- Behoud van je telefoonnummer, ook 085 nummers en betaalnummers
- Altijd up to date voor optimaal klantcontact
- Hulp op afstand door onze professionele support afdeling